Obnovení provozu školní jídelny od 18.1.2021
Vážení rodiče,
od pondělí 18. 1. 2021 bude obnoven provoz naší školní jídelny. Vracíme se tedy k režimu, který platil od 4. 1. 2021. Začne také znovu fungovat objednávkový systém na webu strava.cz. Zkontrolujte si prosím přihlášení stravy v tomto systému. Kdo měl objednané obědy před uzavřením jídelny na zbytek měsíce, má obědy stále přihlášené a nemusí je znovu přihlašovat.
Pro výdej stravy platí následující pravidla:
- Ve školní jídelně se mohou prezenčně stravovat pouze žáci v prezenční výuce a zaměstnanci školy přítomní na pracovišti. Ostatní žáci, zaměstnanci školy a cizí strávníci si mohou stravu odebrat do jídlonosičů. Vyzvedávání obědů do přinesených jídlonosičů bude možné od pondělí do pátku v době od 11:00 do 13:30 hod. K odběru obědů prosím využijte zadní vchod od parkoviště, stačí zazvonit na školní kuchyni. Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy.
- Odhlašování/přihlašování obědů je možné nejpozději do 14,00 hod předchozího dne prostřednictvím internetu (www.strava.cz), popřípadě do 7,30 hod téhož dne telefonicky nebo na email vedoucí školní jídelny. Školní jídelna bude i nadále nabízet pouze 1 druh obědů pro všechny strávníky. Svačinky připravovány nebudou.
- V případě dotazů ke školnímu stravování kontaktujte prosím vedoucí školní jídelny p. Janu Šebelovou, tel. 604 529 148, e-mail: jana.sebelova@zsjedovnice.cz.
- Při vyzvedávání obědů je jídlo možné vydat jen osobě, které nebyla nařízena karanténa ani zakázána přítomnost ve škole.
Vedení ZŠ